Wonderbaarlijk. Echt.
Uiteindelijk, na een jaar kan ik tot de volgende conclusie komen: Don’t shoot the pianist.
Eenmaal dat je jezelf door de klantendienst hebt geworsteld, krijg je waarschijnlijk een bekwaam vakman over de vloer – er zijn altijd uitzonderingen.
Die mens die ze nu hebben gestuurd, had oog voor kleine details, werkte verzorgd en nauwkeurig en heeft enkele kleine gebreken zoveel mogelijk proberen recht te zetten. En ons probleem opgelost trouwens. Blijkbaar is die rolluik ooit verkeerd afgesteld geweest, waardoor de veren te ver omgebogen werden en waardoor een deeltje afgebroken was. Waaronder trouwens een stuk van de rolluik zelf.
De rest van de veren zijn meteen ook vervangen wegens op-het-punt-af-te-breken en ook het bovenste deel van de rolluik. En ze werkt weer super.
Hij heeft nog wat hints gegeven om van de rolluik een “automatische” rolluik te maken, waardoor we niet meer 30 seconden op die knop moeten blijven duwen om ze naar beneden te halen en heeft hij nog gewezen op het feit dat de onderkant van de ramen vooraan eigenlijk niet mochten dichtgespoten zijn met silicone, omwille van verluchting… Zaken om verder uit te zoeken dus.
Wonderbaarlijk, dat ik na het aanpassen van de werkomschrijving (er is slechts 1 persoon geweest, geen 2 zoals op het formulier stond) eigenlijk een heel positief gevoel heb na dit bezoek.
De wereld kan nog gered worden.